Rustbeskyttelse

Hvorfor?? - Er det nødvendigt??

  • min bil har fabriksgaranti
  • den er galvaniseret
  • jeg kører ikke særligt meget
  • jeg kører ikke i salt

Netop derfor!! -
Din bil skal køre i mange år uden rust.
Det eneste der er sikkert er, at bilen begynder at ruste på et tidspunkt, hvis der ikke sættes tidligt ind. Det begynder med at galvaniseringen forsvinder, - og så kommer rusten.

Danmark er et meget fugtigt land, - hvilket bl.a. betyder at der også er fugt i bilens hulrum, hvorfra de fleste rustskader i øvrigt opstår.

Rustbeskyt derfor i det mindste vognens hulrum!

Tænk også på at en velplejet bil:

  • har en højere gensalgsværdi
  • giver større køreglæde
  • sparer på landets valuta

Og glem ikke at:

din bil skal til periodesyn, når den er 4 år gammel derefter skal den synes hvert andet år

Rustarbejde og undervognsbehandling er dyrt, og en rustrenoveret bil er ikke rustfri! Det er derimod en PAVA-behandlet bil, hvis du har sat tidlig nok ind med et PAVA-rustbeskyttelsesprogram.
Når jeg nu har fået min bil PAVA-behandlet, skal jeg så tegne garanti?

Det er selvfølgelig et temperamentsspørgsmål; men se her hvad vi kan tilbyde: link

Priser

Klik på billedet for komplet prisliste (pdf).